ثبت یک رکورد گلزنی جدید برای ژاوی، چهل و هشتمین پیروزی متوالی اینیستا در بازیهای لیگ، و قرار گرفتن 14 بازیکن متفاوت در لیست گلزنان آبی و اناری پوشان تنها بخشی از آمار پیروزی شنبه شب بارسا محسوب می شود.

پیروزی 1-3 اف سی بارسلونا مقابل اسپورتینگ گیخون شامل نکات زیر می باشد:

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی هرناندز با گلی که در این بازی به ثمر رساند، رکورد گلزنی خود در لیگ را ارتقا بخشید. این هشمین گل این فصل او در لیگ بود و بدین ترتیب از بهترین رکورد گلزنی خود در لیگ ( هفت گل ) که مربوط به فصل 08-2007 بود پیشی گرفت.

ژاوی با 1533 پاس سالم از نظر تعداد پاس های صحیح در زمین حریف، در بین لیگهای مطرح اروپایی صدرنشین است. مسی پس از او و دنی آلوز از این حیث در جایگاه چهارم قرار دارد.

تعداد بازیکنان گلزن بارسلونا بیشتر از هر تیم دیگری در لالیگا است؛ گلهای بارسا را در این فصل 14 بازیکن مختلف از تیم اصلی به اضافه تیو از تیم ب به ثمر رسانده اند.

آندرس اینیستا رکورد 48 حضور متوالی بدون شکست در لیگ را تجربه می کند. بوتراگوئنو با 50 حضور متوالی بدون شکست تنها بازیکنیست که از این حیث بالاتر از او قرار دارد.

خاویر ماسکرانو در طول این مسابقه 12 بار موفق به توپ ربایی از حریف شد و بدین ترتیب از این نظر بهتر از سایر مدافعان تیمش عمل کرد.

جرارد پیکه بعد از فوریه 2010 اولین بازیکن بارسلونا بود که در ورزشگاه نیوکمپ از زمین مسابقه اخراج می شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بهترین تیم جهان,اسپورتینگ گیخون,

ساعت 22:53 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت